-
Grote voorraad, snel geleverd Eigen transport en flexibel
-
Komo certificering Het bewijs van kwaliteit
-
Deskundig advies Technische helpdesk
-
Compleet dakpakket Alles in 1 pakket bestellen
Bezorging en levertijd
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Wij leveren orders met eigen transport naar de opgegeven locatie. Onze chauffeurs rijden elke dag routes, de levertijd is afhankelijk van de routes die die week ingepland staan. De planning neemt voor aflevering contact op zodat u op de hoogte bent van de afleverdatum. Vooraf wordt u door één van onze chauffeurs gebeld zodat u op de hoogte bent van de het tijdstip van levering en kan er worden overlegd waar de bestelling neergezet kan worden. Lees hier alles over ons eigen transport.
Wat zijn de transportkosten van mijn order?
Bestellingen boven de €750,- exclusief BTW worden gratis verzonden.
Voor bestellingen onder de €750,- gelden de volgende transportkosten:
- Route zending: €35,- exclusief BTW.
- Middelgroot pakket PostNL: €12,40 exclusief BTW
- Klein pakket PostNL: €8,95 exclusief BTW.
De transportkosten naar België zijn afwijkend, neem contact met ons op voor meer informatie.
Wat is de levertijd van RedFox® EPDM-folie?
Kleine pakketten RedFox® EPDM-folie worden doorgaans met PostNL verzonden. Deze hebben een levertijd van ongeveer 1-3 werkdagen.
Grotere pakketten worden door onze eigen bezorgdienst afgeleverd met een levertijd van ongeveer 1-7 werkdagen.
Mochten de levertijden afwijken wordt u altijd op de hoogte gesteld.
Wat is de levertijd van dakpakketten?
Dakpakketten, bijvoorbeeld voor dakoverkappingen, hebben een levertijd van 5-10 werkdagen.
Wat is de levertijd van PVC-buizen, profielen en lange lengtes?
Onze PVC-buizen, profielen en lange lengtes hebben een levertijd van 3-7 werkdagen.
Ik ben niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?
Wij verzoeken u vriendelijk om aanwezig te zijn bij het moment van leveren, zodat onze chauffeurs uw order op een bereikbare en veilige plaats neer kunnen zetten. De chauffeur kan u helaas niet helpen om de bestelling naar binnen te tillen. Daarnaast zijn wij niet aansprakelijk voor mogelijke schade ten gevolge van de weersomstandigheden als u niet aanwezig bent tijdens het moment van bezorgen.
Als u niet aanwezig bent op het moment van leveren, zal onze chauffeur uw bestelling zo veilig mogelijk neerzetten in overleg met u mits u telefonisch bereikbaar bent.
Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven, wat nu?
U kunt tot de dag voor levering tot 14:00 wijzigingen doorgeven aan onze klantenservice. Zo kunt u het afleveradres wijzigen. Let wel op; het kan voorkomen dat de afleverdatum hierdoor verandert en dat er kosten berekent worden. Dit is afhankelijk van de planning van de routes.
Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden en in België?
Onze producten worden ook in België geleverd! De kosten kunnen afwijken, dus neem vooraf even contact op met onze klantenservice.
Op de Waddeneilanden wordt er uitsluitend door PostNL geleverd. Twijfelt u over de afmetingen van uw pakket en of het geleverd kan worden op de Waddeneilanden? Neem contact op met onze klantenservice.